AlperOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aşırı anivia ve vex otpyim midde bu heroları oynuyorum 2 3 sene öncesinde oyunun o zaman ki patchı 1v9 a izin veriyordu ama şuan durum farklı ap herolarla 1v9 atılmıyor adc aldıgımda ise yanımda ki adama yine muhtaç kalıyorum yani her şekilde takım önemli..
Evet oyunun ap herolar ile 1v9 atılmasına izin vermediğini biliyorum fakat birkaç aydır boost yapmaktayım ve takıma hiçbir zaman muhtaç olmadan oynuyorum tek ihtiyacım olan sup oda arada birkaç şey yaptığı sürece trollemesi sorun olmuyor