Bir aralar bende vex oynayarak hemen hemen aynı kda lara sahipken kaybedebiliyordum benim düşüncem oyunu taşıma potansiyeline sahip değil vex. Son zamanlarda full adc (Jinx,Sivir,Ezreal) oynuyorum veya irelia kesinlikle elo farketmeksizin iyi oynarsan oyunu tek başına taşıyabiliyorsun ben bu şekilde kasıyorum rank aslında bazen takıma ihtiyaç bile olmuyor
aşırı anivia ve vex otpyim midde bu heroları oynuyorum 2 3 sene öncesinde oyunun o zaman ki patchı 1v9 a izin veriyordu ama şuan durum farklı ap herolarla 1v9 atılmıyor adc aldıgımda ise yanımda ki adama yine muhtaç kalıyorum yani her şekilde takım önemli..