hocam allah korusun eu kadar iğrenç bi sunucu görmedim tr bin kat daha iyidir, 1m point üzeri bi hero gördügüm zaman KENDİ TAKIMIMDA direkt afk kalıyorum çünkü her şekilde intliyor ve bu adamlar chat kullanmadıkları için banlanmıyorlar oyunun kurallarında troll ban sebebi değil. taşınmıyorlar