Bir aralar bende vex oynayarak hemen hemen aynı kda lara sahipken kaybedebiliyordum benim düşüncem oyunu taşıma potansiyeline sahip değil vex. Son zamanlarda full adc (Jinx,Sivir,Ezreal) oynuyorum veya irelia kesinlikle elo farketmeksizin iyi oynarsan oyunu tek başına taşıyabiliyorsun ben bu şekilde kasıyorum rank aslında bazen takıma ihtiyaç bile olmuyor