Ton balığı ve Çay mı

? Peynir değil, ekmek değil, çikolata değil. Daha önce bunu yapmamış birisi en fazla çikolata veya şeker çalar herhalde. Kesinlikle sen değil senin arkadaşın bu durumu tekrar etmek adına soruyor da değildir ? Şaka şaka, biraz gerilmeniz için yazdım. Bişi olmaz herhalde. Taş taşırım, makarna kemiririm de o duruma düşsem yine ton balığı ve çay 2. planda olur. Siz değil de arkadaşınız ya bunu yapan kişi, bu kişiyle arkadaşlığınızı kesin bana kalırsa. Sizlere de bir hata da bulunur bu kişi. Asla onun 1 öğününün bile karşılamayacak ton balığı ve keyfi olan çay için böyle riske giren bir arkadaşınıza güvenmeyin. Sonuçlarının sorumluluğunu düşünmeyip ağlayıp, pişman olan biri.