ugurcansavas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İçeriklerini beğendiğim ve takip ettiğim Ozan Sihay ile gündeme geldi bu konu. Konu ile ilgili attığı tweet yardımcı olabilir.



https://x.com/ozan_sihay/status/1705...dxdAqRhND11zNw
çok teşekkür ederim hocam, Stable Diffusion ve ControlNet kullanılarak yapılıyormuş.