Görüyorum ki artık insanlar her an her ortamda birbirini yiyebiliyor, ortada hiçbir sebep yokken sosyal medyada,forumda,sokakta birbirimize giriyoruz.
Belki de biraz dinlenmek gerekiyordur.
Bugünlük bu kadar forum yeter diyerek bu müziği bırakıyorum. Herkese iyi çalışmalar


https://www.youtube.com/watch?v=KKZqiEHORb0