Ben sadece mail adresini kullnacağım, site bant vs genişili çok işim yok mail adresim çalışşsın yeterli benim için ömür boyu ücretsiz oluyormus birde, simdi üyrlik oluşturdum. Çaşılırsa bilgi vereceğim. Yandex mail vs ücretli amlaktansa çalışırsa burası daha iyi gibi geldi bana. Deneyeceğim,.
Sitede yazan bilgilere göre script üzerinden mail fonksiyonu kapalı oluyormuş ama ama script dışında 1 adet maili sorunsuz kullandırıyor olsa gerek denemek bedava ne de olsa