Ben sadece mail adresini kullnacağım, site bant vs genişili çok işim yok mail adresim çalışşsın yeterli benim için ömür boyu ücretsiz oluyormus birde, simdi üyrlik oluşturdum. Çaşılırsa bilgi vereceğim. Yandex mail vs ücretli amlaktansa çalışırsa burası daha iyi gibi geldi bana. Deneyeceğim,.
Yani hostingin ücretsizi ücretlisi olmaz hocam çalıştıktan sonra farketmez. İnsanlar uptime'ı yüksek olsun, daha yüksek trafik, kullanım hakkı vb. özellikler için ücret veriyor sonuçta.