zaten plugini esas almıyorum, SEO'yu da çok sallamıyorum aslında. burada ki çoğu seocu arkadaşların hoşuna gitmeyecek ama... SEO dediğiniz şey bir yere kadar çalışıyor detaylara girmeyeyim. Böyle durumda zaten ne seo ne de eklentini gözümde çok ayrıcalığı var. sonuçta SEO dediğimiz şey reklamcılığın, pr management'in bir alt dalıdır. ben sadece google'in bazı normlarını (ki bunlar doğal web protoklleridir) göz önünde bulundurarak kullanıcı deneyimini esas tutuyorum, şuan tıklanmalar, diğer göstergelerden memnunuz. Ayrıca google'nin algoritmalarını açıklamamalarını ezbere dayalı otomasyonlara ekmek yedirmemesinden değil, inorganik içeriklerin/spamların önüne geçmek istemesinden istiyorum. ve yine google ile algoritmayla tanışmadı insanoğlu algoritma her yerde aynıdır. altı üstü if&else 'ten ibaret birşey. ip'lere göre serp gösteren google'dan çokda birşey beklememek gerekiyor, oda yt, spotify veya alelade birşey
2 adet makale yazalım. Benzer konu.
Ben hiç seo eklentisi kullanmayayım. Siz kullanın yüxde 100 skor yapın
Ancak benim yazımı 10.000 kişi okusun sizin kini 500 kişi.
sizce sıralamada hangisi üste çıkar?
İşte seo burda devre dışı kalıyor.
Ne kadar çok okunma o kadar çok öne çıkma