Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Linki add tab ile aç.
Hocam kusura bakmayın devamlı soruyor gibi oluyorum ama bu bas da incele tarzı bir kısım açılıyormu normal şekilde biz f12 seklinde açıyoruz ama bas da bu mümkün mü