Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru.
sizleride hazır yakalmışken bir soru soruyum

eklentide token vs girdikten sonra geri anasayfaya gitmem gerekiyorya örnek veriyorum aut token girdim twitter.com gitmem gerekiyor sonradan benim ekranım küçük kalıyor sebebi nedir ? işlemler bittikten sonra twitter.com veya herhangi bir linke gidince gidince böyle kalıyor