sizleride hazır yakalmışken bir soru soruyum
eklentide token vs girdikten sonra geri anasayfaya gitmem gerekiyorya örnek veriyorum aut token girdim twitter.com gitmem gerekiyor sonradan benim ekranım küçük kalıyor sebebi nedir ? işlemler bittikten sonra twitter.com veya herhangi bir linke gidince gidince böyle kalıyor