7 yıldır aktif içerik yazarlığı yapıyorum hem marka hem bireysel.
Para kazanmak için bu işe girenler maalesef hakkını veremiyor. Ana mantık şu olmalı: ne kadar iyi içerik = o kadar iyi dönüşüm kazandırmalıyım ki kazanmalıyım her şey burada bitiyor.
Hocam açıkçası, yıllar önce bazen bir kelimesini 1 TL'ye yazdığım makaleler var, yazmam için yalvardılar. Önceden aldıkları textler o kadar kötüydü ki... SEO için kasarken kullanıcı deneyimini düşünmüyorlar. Sonra kullanıcı oturum süresi düşüyor, al sana SEO
100 kelimesine 25TL fazlaymış be hocam... Ona rağmen bu skoru alması ilginç
Ajans sağlam diye güvendik hocam, hiçbir yerde dönüşü olmadı