umutkosse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7 yıldır aktif içerik yazarlığı yapıyorum hem marka hem bireysel.

Para kazanmak için bu işe girenler maalesef hakkını veremiyor. Ana mantık şu olmalı: “ne kadar iyi içerik = o kadar iyi dönüşüm” “kazandırmalıyım ki kazanmalıyım” her şey burada bitiyor.
Hocam açıkçası, yıllar önce bazen bir kelimesini 1 TL'ye yazdığım makaleler var, yazmam için yalvardılar. Önceden aldıkları textler o kadar kötüydü ki... SEO için kasarken kullanıcı deneyimini düşünmüyorlar. Sonra kullanıcı oturum süresi düşüyor, al sana SEO

oynozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100 kelimesine 25TL fazlaymış be hocam... Ona rağmen bu skoru alması ilginç
Ajans sağlam diye güvendik hocam, hiçbir yerde dönüşü olmadı