İyi geceler herkese. Dikkat çekici birşeyi sizle paylaşmak istiyorum. Bugüne kadar SEO hizmeti verdiğim site için 30-40 küsür makale aldık. Bu yazılan 30-40 makalelerin çoğu, yoast okunabilirlik analizinden en kötü puanları aldı. Yanlış anlamayın çoğu makalelerin 100 kelimesine 25 TL verdiğimiz oldu. Bu gece içimden gelerek kasmadan uzun bir makale yazdım, sonuç aşağıda. Tam puan alıyor.
Yoast'ın okunabilirlik analizi çok önemli değil benim için ama bazı hataları tabii ki farkediiyor. Ayrıca kimseden de böyle birşeyi talep etmedim ama rasgele de olsa iyi puan alan yok. Tesadüf mü bilmiyorum...
Demek ki yılların tecrübesini yabana atmayacaksın. Ben şahsen emeğimi ucuza satmamak ve kelimeler bedava diye savurmamak lazım diye düşündüğüm için yazarlığı istisnalar dışında bırakmıştım. Demek ki insanın içinden gelecek. SEO uyumlu makale, uzman yazar, profesyonel yazar, aslan yazar, goat yazar...