birsevda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu şekilde pek doğru olmaz kanaatindeyim ben. Neden derseniz işi bilenler düşük fiyat diyip size düşük fiyattan sattırıp bütün hesaplarınızı alırlar karlarını koyarlar kendileri satarlar.
Keşke tüm hesapları alabilecek biri çıksa Sürümden kazansam bana yeter sadece bu rakamı merak ediyorum. Hesapların özelliklerinden bahsettiğim sadece şunu merak ediyorum siz ne kadar olsa alırdınız? Bu rakamı merak ediyorum. Forum binlerce ticari konu açılıp hiç satış yapmadan kapanıyor. Bu olsun istemiyorum açıkcası. Öyle rakamlar yazmalıyım ki seri satış yapabileyim. tabi benide kurtarması gereken makul bir rakam olmalı