En giriş seviye işler sanki roket bilimiymiş gibi tecrübe aranıyor ve verilen ücret de asgari ücret oluyor (utanmasalar daha az vermeyi teklif ederler) böyle iş ilanı açarken iş verenlerin hiç mi utanması olmuyor anlamıyorum