MTA Sanırım 😄 modem değiştirin hocam veya müşteri hizmetlerini arayın proxy mac adresi ve bir çok işlemleri tarafınızca değiştirmesini talep edin üstüne birde bi format atın bilgisayarınıza düzelecektir. MTA’ysa geçerli bende ban yediğimde öyle yapıyordum IP Ban.