Yarısından nefret ederim, diğer yarısını da tanımam, bu şahıslar ne hakla ülkenin adına konuşma yetkisini kendilerinde buluyorlar anlamadım. Ne bir inanç özelinde, ne 90 milyonluk bir ülke adına konuşmaya yetkileri yok. Ben Suriyeli ve Afgan istemiyorum kardeşim, ırkçılıksa ırkçılık, madem öyle ırkçı olmayanlar evlerinde beslesin, biz niye ceremesini çekmek zorundayız yani zorla mı? Ödediğim vergiler ile bunların nargile keyfi yaptığını düşündükçe sinirlerim tepeme çıkıyor, zorla sevdiremeyeceksiniz boşuna uğraşmayın, bu misafirlik fazla uzadı.