Hocam geçenlerde bir arkadaşım tarafından çağırıldım

ama asla ne olduğu söylenmiyor 2 hafta ısrarla çağırdı bende toplantılarımı ve işlerimin yoğunluğuna rağmen zaman ayarlayıp gittim

çağırmasının sebebi görüşmek konuşmak diye düşünürken qnet e kaydetmek istemesiymiş

30 dakika boş boş zaman harcanmasının dışında genel olarak olay şu şekilde

üyelik sistemi ile çalışıyor ve ne kadar çok üyeniz olursa o kadar çok kazanıyorsunuz ama ilk başta bir hizmet almanız gerekiyor ve bu hizmetler arasında en ucuzu 25 k olması lazım

3 kişi minimum 25k lık hizmet alınca kurucu olan ilk kişi 225 dolar kazanıyor yaklaşık 7 bin tl olması lazım sayılarda yanlışım olabilir

ama genel durum bu şekilde

umarım sorularınızı yanıtlamıştır 😊