intibah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yerinde bir sesleniş olmuş. Malum odaklar tarafından çok gereksiz bir ırkçılık kampanyası başlamıştı.
İroniyse yaz hocam ironi diye. Sinirim tepemde zaten.