
Trabzon'daki olaydan sonra Arap turistler gelsin diye ne rezillik yapılacak diye merak ediyordum ben de.
Neden durduk yere böyle bir şey yapıldı merak edenler için;
https://www.youtube.com/watch?v=DQZ3_-7qQKA
Bu olaydan sonra arap ülkelerinden Türkiye'ye ziyarete gitmeyin yankıları duyulmaya başlanmıştı. Yoksa milletimizin arapları sevdiğinden değil, en önemli gelir kaynaklarımızdan birisi arap turistler gelsin diye. Trabzon halkı da bin pişman olmuştur şimdi yere göğe sığdıramadıkları araplar olmasa birçok dükkanları batar.
Araplar Türkiye'ye gitmeyin vs diye sosyal medya da yayınlar yapınca bunlar da telaşlanmış sanırım
arkadaşlar tamamen iyi niyetle söylüyorum, bu kadar iyi niyetli olmayın. çünkü bunların niyeti iyi değil. tamamen işgalcilerle alakalı video.