Trabzon'daki olaydan sonra Arap turistler gelsin diye ne rezillik yapılacak diye merak ediyordum ben de.

Neden durduk yere böyle bir şey yapıldı merak edenler için;


https://www.youtube.com/watch?v=DQZ3_-7qQKA


Bu olaydan sonra arap ülkelerinden Türkiye'ye ziyarete gitmeyin yankıları duyulmaya başlanmıştı. Yoksa milletimizin arapları sevdiğinden değil, en önemli gelir kaynaklarımızdan birisi arap turistler gelsin diye. Trabzon halkı da bin pişman olmuştur şimdi yere göğe sığdıramadıkları araplar olmasa birçok dükkanları batar.