ygkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam konu başından beri gereksiz agresifsiniz, zaten akıl istediğim için buraya yazdım. Bu ukala üslubunuz itici ve gereksiz kibirli bilginize.
Ben sizi düşündüğümden kazıklanmayın diye uğraşıyorum siz hala diretiyorsunuz ne yapayım.