zKaratas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana kalırsa 50k cihaza vermek için ayda o paranın iki katını kazanmak gerekir. Aksi halde o parayı ticarete dökmek daha mantıklıdır. Uğraşmak istemiyorsanız da yatırım yapılabilir ama elimde taşıdığım cihaza vermezdim şahsen. 11 kullanıyorum gayet uygun. Durum el veriyorsa 13-14 pro maxler yeterlidir bence.
Para ilede alakası yok bunun aslında çok zenginsen al zaten o ayrı fakat telefon ile şahsen o kadar güçlü telefon ve kamerası iyi olan bir telefon aracılığı ile para kazanmıyorsam gerek yok