Bana kalırsa 50k cihaza vermek için ayda o paranın iki katını kazanmak gerekir. Aksi halde o parayı ticarete dökmek daha mantıklıdır. Uğraşmak istemiyorsanız da yatırım yapılabilir ama elimde taşıdığım cihaza vermezdim şahsen. 11 kullanıyorum gayet uygun. Durum el veriyorsa 13-14 pro maxler yeterlidir bence.
14 pro max kullanıyorum zaten hocam, dediğiniz gibi tabii ki yatırım daha mantıklı ancak şu an biraz dinlenme süresindeyim ve 1-2 ay boyunca herhangi bir iş ile uğraşmak istemiyorum. Sonrasında zaten uzun bir süre çalışmam gerekecek.