RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıteyı mı satacaksın sadece yoksa adsenseyı de beraber verıp gmaıl ı mı vermek ıstemıyorsun ?

Siteyi satacaksan kendı adsensenden kaldır o eklesın ya da kaldırmadan da ekleyebılır onay alınca sen kaldırırsın onaylı adsense aktıf olan sıteler daha cabuk onay alır.

Adsenseyı gmaıl vermeden devredebılırsın bunun ıcın de onu once odeme yonetıcısı sonra da hesap yonetıcısı olarak eklemen kafidir. Sonra o senı yonetıcılıkten cıkarır ve bu sekılde adsenseyı devralmıs olur.
Adsense onaylı bir site de sadece siteyi satmak yeterli oluyor mu gmail vermek istemiyorum