Hocam eksik olanlar tam olarak neler? İlk etapta bana pek eksik gibi gelmedi. Editöre ayrılan seçeneklerden çok daha fazla seçenek var. Acaba henüz yeni, bazı eklentiler kurulu değil diye size öyle geliyor olabilir mi?

Edit: Görünüm vs yerler yok. Bir eklenti hatası sanırım geçmişte yaşamıştım. Veritabanı onarımı ile sorunu çözebilirsiniz. Yeni bir site ise işiniz çok daha kolay