digitalDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
300 ü geçti hocam
ne zaman geçti?
fiziki olarak basıldığında bildirim geliyor diye biliyorum süreç tamemen otomatik diye duymuştum,
yeni ise 1-2 güne gelir bildirim.