Merhabalar,
Öncelikle teklif ileten ilgilenen bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum. Kiralama ve KSO dan vazgeçip forum dışından E5-2680v4 bir makina satın alma kararı aldık ve sunucuyu satın aldık konu kapatılabilir herkese teşekkürler.