yazılımla hızını arttırmış mı hocam ?
bende tam böyle bir araç tavsiye edecektim.
daha ucuz birşey arıyorsanız da regal raptor bakabilirsiniz.
yok o aldığı gibi kullanıyor baya da gidiyor 50-60 falan, bana kalsa 600 cc motosiklet kullanıcısı olarak bu paralara motosiklet alırım, ben 50 cc motosikletle bile bu araçtan iyi gidiyorum, yanımda bile gidemiyor.
tabi arkadaş motosiklet olmuyor dediği için başka da seçeneği yok sanırım.