piyade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 250 cc alacaktım 125e düşürdüm ona bile laf ediyorlar. Şeytan diyor git al getir eve koy. ama gönülleri olup alsam daha iyi olur. Am zor vallaha zor
Hocam ekipman olduktan sonra büyük motorla 220 km hızla da ufak sıyrıklarla atlatabiliyorsunuz.


https://m.youtube.com/watch?v=B1dvNl...EgMjk5IA%3D%3D

Kask, mont, pantolon gibi ekipmanların koruyuculuğunu ve 125 cc nin ne kadar tehlikesiz olduğunu falan detaylıca anlatıp ikna etmeyi deneyin derim.