Işık hızının üstüne çıkıldığında zaman kavramı yitirilmiş olacak ışık olmayacak en azından. Düşününce insan idrak edemiyor. Keşfedilmeyi bekleyen okadar çok şey var ki sanırım. Işıktan sonrasını açıkcası hep merak etmişimdir umarım şahit oluruz