Hediye olarak gelmeseydi akıllı bileklik bile kullanmıyor olurdum. Apple’ın saatini almaya yeltendim birkaç defa, sürekli şarja takacak olmak can sıkıcı geldiği için satın alma sayfasından döndüm. 2 telefon ve kulaklığı şarja takıyorum zaten bir süre sonra sıkıyor insanı, ekstra sorumlulukmuş gibi geliyor