dmrzncan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.5 yıldır Apple Watch kullanıyorum o kadar alışmışım ki telefonumu sessizde kullanıp çağrıları ve bildirimleri kolumda hissetmeye saatin şarjı olmadığında gelen çağrı ve bildirimlerin farkına bile varmıyorum
Sanırım konuyu açarken anlatmaya çalıştığım tam olarak buydu.