Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arayüzleri nasıl? Müşteri hizmetleri iyi mi?
Evet kullanıyorum ve çok memnunum arayüz olsun müşteri hizmetleri olsun kredi kartı aidati kesinlikle yok tamamen masrafsız bankacılık