altyapı olarak selenium kullanıyor sanırım
Selenium kullanmıyor, yani tarayıcı üzerinden bir deneme yada kontrol yapmıyor. bu sebepten proxy vb ihtiyacı olmuyor.
Deneme ücretsizse deneyebilir miyiz ?
Telegram üzerinden yazarsanız demo hesap iletebilirim test edebilirsiniz.