bulutaylak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hava yolları genel olarak çok gaddar bu konuda. En ufak iptal, iade işlerinde geri ödediği tutar dalga geçer gibi 20tl. Bileti almışsın bilmem ne kadara yaptıkları iadeye bak birde. Benim 2 biletim pandemi yüzünden yalan olmuştu, ona rağmen böyle komik bir tutar vermeye çalıştılar. Ben de iptal etmedim biletlerimi, koltuklarım boş gitsin dedim. Çünkü iptal ettiğinizde size 20 lira verip o koltukları yine başkasına satacaklar.
Millete iade aldık desek 20₺ ye üstüne hem enayi hem dilenci ilan ediliriz