Hava yolları genel olarak çok gaddar bu konuda. En ufak iptal, iade işlerinde geri ödediği tutar dalga geçer gibi 20tl. Bileti almışsın bilmem ne kadara yaptıkları iadeye bak birde. Benim 2 biletim pandemi yüzünden yalan olmuştu, ona rağmen böyle komik bir tutar vermeye çalıştılar. Ben de iptal etmedim biletlerimi, koltuklarım boş gitsin dedim. Çünkü iptal ettiğinizde size 20 lira verip o koltukları yine başkasına satacaklar.