Adobe creative aldım fakat Sürekli deneme süreniz bitti uyarısı alıyordum ve defalarca destek istemek zorunda kaldım. 14 günlük deneme hesabı olarak sana link yolluyorlar fakat bu çoğu zaman 14 gün dayanmıyor, bazen 1 hafta bazen de 3-5 gün dayanıyor. Tekrar davetiye linki istemek zorunda kalıyorsun. O da whatsapp üzerinden mesaj atacaksın mesajını görecek link atacak, sonra linki attım diyor bakıyorsun link gelmemiş sonra tekrar attım diyor ertesi gün ulaşıyor. Kısacası ben hiç memnun kalmadım. Zaten aylık 50 lira veriyordum photoshop için, gittim orjinal photosop aboneliği yaptım aylık 59 liraya.