Bende öyle düşünüyorum Belçika bana daha iyiymiş gibi geliyor yaptığım araştırmalara bağlı olarak.
Hakkınızda hayırlısı olsun. İlk zamanlar zor olsa da yılmayın sonrasında huzura ve sakin bir hayata adapte olmuş olacaksınız. Bende Belçika için uğraşıyorum ama bakalım hayırlısı.