Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tarih ve coğrafya dersini de gayet iyi aldım. daha içinde yaşadığın ülkede ki bir ilin durumunu bilmiyorsun gelip burda millete ders vermeye kalkıyorsun. Araştırmaktan yoksun klasik türk ergeni.
"Resmi dil" farklı halkın konuştuğu dil farklı. yoksa biz de haberdarız işgalci oranından