Arkadaşlar merhaba, 1000 mb fiber internetten wifi ile 600-800 arası hız alıyorum. Kabloyu taktığımda çoğu zaman 100 bazende 900+ alıyorum. Kablom CAT6. Büyük ihtimalle hızımı desteklemiyor napıyor anlamadım. Çözümünü bilen var mı? İlla cat7 kablomu kullanmam gerekiyor. Yoksa sistemsel bir problem mi var?