Merhabalar, 2022 eylül ayından beri geliştirmeye başladığım ama öncesinden farkettigim adım atmadığım sistemimi bu sene üstüne zamansallık katarak bitirdigim bi sistem var tamamen manuel yapılan bir şey hedefi ve zamanı hesaplıyorum. Sistem çalışma oranı şuan min %80 gözüküyor canlı işlemler ile(Değişkenlik gösteriyor canlı işlemler olduğu sürece azalıp artacaktır). Kayıt altına aldığım işlemler bunlar %2.4lük marjdan %35e kadar kayıt altına aldığım var. Kayıt altına almadıklarim arasında işlem yaptıklarım da var onlarda da güzel marjlar oldu. Sorum şu forumda bunun eğitimini verirsem talep olur mu sizce? Çok yaymak istemediğim için fiyat yüksek olabilir biraz buda talebi düşürebilir. Ve eğitim olduğu için destek vermek gerekebilir zamanda lazım olur. Sizce buna değer mi?