Kaldıraç yatırım değil ticarettir. Forex gecmisiniz yoksa sakın bu işlere girmeyin. Er yada geç patlarsiniz demo hesap açın 1 ay işlem yapın karda olursaniz stratejik planlama yaparak ilerlerseniz ancak başarılı olursunuz. İndigator vs kullanıyorsanız zaten hiç bu işlerle uğraşmayın arkadaşlar tecrübeyle sabit.