Arkadaşlar hiç uzatmadan düz mantık anlatıyorum.
1. Mevduat faizleri reel enflasyon oranını geçmediği müddetçe düşme beklemeyin. ( ilerleyen aylarda baz etkisi ile düşecek enflasyona ilave mb tekrar düzenli faiz arttırımına giderse dolar stabil hatta o günkü güncel kurun altına gidebilir )
2. mevcut dolar baskılanmış halde ( eskisi kadar değil ayrıca dolara talep cidden azaldı ) ufak ufak yatırımcı için salınıyor. Ayrıca brent petrolün 70 dolardan 95 dolar seviyelerine geçmesine karşında ülkedeki enflasyonun hipere dönmemesi için kur tl arası denge sağlanmaya çalışılıyor aksi halde artan maliyetler sonucu piyasaya yansıyacak zamlar üzerine artmış faiz bizi çok kötü duruma götürebilir.
3. ellemeyin iyi oldu.