Merhaba,
İşi vermeden önce herşeyi net şekilde konuşmak gerekiyor ki siz konuşup anlatmışsınız herşeyi ona rağmen istediğinizden tamamen alakasız tasarım çıktıysa işi alan kişi hiç önemsememiş sanırım. Ama şöyle bir durumda var Sonuçta emek veriliyor tasarım (hizmet sektörü) olduğu için ücreti mecburen önden almak zorunda bunu sizin işi verdiğiniz arkadaş için söylemiyorum genel bütün hizmet sektöründeki arkadaşlara söylüyorum. Örn. elbise veya elle tutulur bir şey satsalar beğenmedim deyip iade edebilirsiniz ama emeğin (hizmetin) iadesi olmaz. Kısaca işi vereninde, işi alanında biraz inisiyatif göstermesi gerekli benim düşüncem bu yönde, iyi çalışmalar dilerim.