Tasarım işinden anlasaydım size ücretsiz yardım ederdim. Bazı iş kategorilerinde ucuza gitmenin bedeli bu oluyor maalesef. Tasarımdan anlamama rağmen biliyorum ki deneyim, tecrübe ve gerçekten hayal gücü isteyen bir sektör. Bu konularda da kendini geliştiren birisinden 50-100 liraya logo çıkmıyor. Siz ne ödediniz bilmiyorum ama gerçekten tasarım alanında ucuza kaçmak yavan yahni yemeye benziyor. Bu sıralar bir yapay zeka furyası başladı. Çoğu iş kolunu yapay zekaya yaptırıp insanları -affedersiniz- aptal yerine koymaya çalışıyorlar. Bunu belirtip daha uygun fiyat verseler neyse çoğunda kesinlikle “yapay zeka yok” ibaresi var