Kastedilen bot o değil hocam.
Bir kişi birden fazla hesap açıp spam yapabiliyor. Misal herhangi bir siyasi konuda yüzlerce popüler bot hesap var. Bunlar tamamen siyasi paylaşımlar yapıyor. Çiçek, böcek vs hiç bir şey paylaşmıyor. Bottan kasıt bu parazitler.
Ama böyle bir karar alması kullanıcı sayısında ciddi düşüşe sebep olur.
Aynı yola çıkmıyor mu zaten.
Bir kişi 1 telefon numarasından 1 hesap yada 2 hesap açabilecek şekilde limit getirilirse. Çok fazla hesap açamaz.
Yada açılmasına izin verip kısıtlamalı kullanım yapılır. Aktif kullanmak için tel onayı gerekir gibi gibi.