Merhaba borsaya gireyim aylık her ay düzenli tutara hisse alıp 1 - 2 sene bekleyim diye düşünüyorum. önerdiğiniz hisseler varmı borsa ile uğraşnalar bilgi verebilir mi ? ben enerji hissleri düşünüyorum.