Anlattığına göre sen haklısın. ai ile logo yapabilirsin. Rengiyle şekliyle biraz oynarsan güzel şeyler çıkabiliyor. Ben cimrilikten ve bu tür şeyler yaşamak istemediğim için böyle yapıyorum. Ayrıca anlattığın kadar iyi niyetli ve naifsen orta-büyük php ve otomasyon işlerinde bana gelebilirsin.